Házi ketchup

A férjem nagyon- nagyon szereti a ketchupot. Szinte bármihez tud enni. Az a szava járása, hogy nincs rossz étel csak kevés ketchup. Aztán nemrég megnézte a ketchup összetevőit és utána megkért, hogy ne vegyek többet, mert tele van ízfokozóval, ami csak eltompítja az ízlését. S mivel tudtam, hogy nagyon szereti, ezért gondoltam egyet, meglepetésből készítettem egy házi variációt. megnéztem, hogy miből készül a bolti és elkészítettem, na persze kihagytam az ízfokozókat. Az eredmény minden várakozásomat felül múlta. Nagyon ízletes lett.

Hozzávalók:
2 kis konzerv paradicsom sűrítmény
2 vöröshagyma
2 gerezd fokhagyma
2 tk. vegamix
1 tk. bazsalikom
1 tk. borikafű
1 tk. paprika
0,5 tk. oregano
0,5 tk. kakukkfű
0,5 tk. majoránna
2-3 tk. kukorica keményítő
édesítő


Elkészítés:
A hagymákat vízen megpirítjuk, hozzáadjuk a fűszereket, egy kis vizet, és a paradicsomsűrítményt. Kevés főzés után hozzákeverjük a keményítőt, majd összeturmixoljuk és már fogyasztható is. Vigyázat! Nem áll el hetekre a hűtőbe, mint a bolti!